Kronisk muskelvärk

Kronisk Muskelvärk, ja det trodde jag nästan att jag drabbats av när jag vaknade på onsdagmorgonen för lägrets tredje dag. Det är bara psykiskt försökte jag dock intala mig själv, och jag tror det fungerade.
Som nämt i tidigare inlägg var onsdagsmorgonen vigd åt det fruktade hovfjällsracet. För egen del resulterade det i ett personligt rekord med en dryg minut och även Hammer persade med ungefär lika mycket!
Sen var man nöjd och belåten, men inte nog med det. Ytterligare 1,5 gånger besteg vi berget i ett mördande tempo efter avslutat test. Bra pass.
Onsdag kväll drog sedan Hammer och Stina hem till Borlänge.

De efterföljande passen ägnades sedan åt distanspass på skidor och styrketräning innan vi i morse genomförde lägrets sista pass, skejtintervaller i tunneln. Det blev genomfört 6 st intervaller på 2 varv vardera vilket gick riktigt bra för egen del men resulterade i en rejäl väggning på avåkningen. Skönt.

Nu väntar en lite lugnare dag i morgon innan Hackmora bergslopp brakar lös på söndag!

MVH Daniel N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0