Hackmora bergslopp

Har skidO sverige drabbats av skrivkramp? Jag bjuder i allafall på ännu ett inlägg.

Hackmora bergslopp gick alltså av stapeln den 14/10 och det var en tuff  historia. 2.9 km med 224 meters stigning gjorde sitt bästa för att plåga mina och de andra tävlandes ben. Tyvär ställde inga andra skidorienterare upp av diverse anledningar..
Mitt lopp räckte till en 12 plats ca 1.30 efter segraren Henrik Löfås från Uppsala. Ett helt OK lopp från min sida blir betyget.

Nu väntar ytterligare en vecka av stenhård träning som invigdes idag med skejtintervaller på lugnet med kalle grävling och JJ Johnsson. 7 gånger bestegs berget totalt och det mynnade ut i 53 härliga minuter i tävlingsfart.

I morgon kommer Roberto Wacchi och föreläser på skolan, det blir grymt.

Daniel N


Kommentarer
Postat av: tomp

Skönt att se att du ligger i Daniel. För egen del så börjar skidO-suget öka för var dag.

2007-10-16 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0