Ensam stark?

Ensam stark eller vad säger man?
Vettefan om det stämmer alltså, känner mig visserligen jävligt stark men ensam något jävulskt också!
När jag trodde att det inte kunde bli värre, vad händer? jo, datan får virus så nu är jag utan internet också. Så i skrivandets stund sitter jag på skolan, på en ledig dag. Då förstår ni att allt inte är som det ska...

Det är inte bara mörker i lägenheten även om det kanske låter som det. Träningen den här veckan har gått riktigt bra! Kroppen svarar bra och allt känns fint! Imorgon väntar träning hemma hos hammer som tydligen lämnar Torsby för att arrangera "hemma hos träning". Spännande att se om han kan komma i närheten av bullar m saft som jeddin bjöd på efter sin träning! Funderar på att avsluta den här träningsveckan med att springa hackmora bergslopp. 

Nej dags för lite käk och sova innan man ska banka av andra passet. 

/TC 

Kommentarer
Postat av: JG

TompaLompa >> I lördagskväll/natt såg du inte så himla ensam ut ;)

2007-10-10 @ 20:22:01
Postat av: AH.

Haha, stackars Lance Carlsson! Ses i helgen!

2007-10-12 @ 14:24:15
URL: http://www.xcstorm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0