vatten och film

För första gången på, ja, kan det vara 1½ år så är jag sjuk. Fick efter andra passet igår feber.
Det här är ändå inget som oroar utan ser det mer som ett tecken på att jag har tränat riktigt bra på slutet och att det här är kroppens sätt att säga till att lite vila vore gott. Så nu ska jag ta det lugnt fram till landslagslägeret uppe i Arvidsjaur som drar igång på måndag. Ska bli riktigt skoj att få åka SkidO igen och se hur man ligger till mot dom andra som man ska kämpa om världscupsplatserna med.

Nu ska jag lägga mig i sängen, kolla på en film och dricka så mycket vatten jag bara kan!
 
Ses i Arvidsjaur!
/Toomuch

Kommentarer
Postat av: Stefan

Och så ska du dra på dig en ny tröja. ;D

2007-11-14 @ 15:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0