Arnold, CA

Resan till Kalifornien är gjord, och nu börjar det riktiga äventyret.

Vi bor i ett hus på ca 1400m (4200ft?!) och marken utanför ligger bar. Det går dock rykten om att det finns snö ett par mil bort, så nu är det dags att hoppa in i SUVarna och bege oss mot det vita guldet för att både känna på snö och känslan i kropparna. Det kommer antagligen att bli ett lugnt pass då vi har 9h tidsomställning och dryga 2000m i höjdled att ta hänsyn till.

Nedan finns en film från gårdagens resa. Made by M.H.


Kommentarer
Postat av: Helenklen

Kör hårt nu gänget på andra sidan Atlanten! Ni är grymma. Trots att jag har det bra på min andra arena i längdspåren saknar jag er och skidorienteringen! Visa nu vart skåpet ska stå, ta hem några fina amerikanska skåp och korsa Atlanten några världscupsegrar rikare på vägen hem! Jag håller tummarna för er allihop!

2012-01-25 @ 20:56:12
URL: http://helenesoderlund.blogg.se/
Postat av: old coach

Äntlien ett livstecken från utvandrarna. Lycka till med racen. Vi håller tummarna och ställningarna här hemma. Har lyckats skrämma upp mina kollegor, coach E och coach D, till start under SM-veckan. De kommer att få slita för att hålla sina elever bakom sig.

2012-01-25 @ 22:46:38
Postat av: Tommy

Se nu till att "Han Lundgren" sköter sej ;-)

2012-01-29 @ 00:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0