Vi drar till fjällen

I tisdags begav sig Stina, Johanna och Johan till Tänndalen i härliga Härjedalen för ett snöläger med skidhögskolan. Idag är det tänkt att jag och Martin ska ansluta, men Martin känner sig tyvär lite krasslig.
Förhållandena där uppe sägs vara sådär, men riktigt bra i Bruksvallarna några mil bort, dessutom väntas massor med snö på fredag!

Nästa veckoslut (17-18/11) kommer sedan några av oss att göra säsongpremiär i längdtävlingarna i Bruksvallarna, innan vi på måndag den 19/11 börjar lägret i Arvidsjaur!

Annars har det inte hänt så mycket i Falun senaste tiden, förutom i måndags då jag bjöd på nationalrätten
Pite-palt! Några tyckte om det, men de flesta tyckte bara det var en äcklig degklump..
Jag har ätit det tre dagar i rad nu.

Daniel

Kommentarer
Postat av: coach norén

Synd att man missade Palten. Jag tar igen det i kväll då morsan bjuder på denna delikatess.

Kanonerna går för fullt här hemma och det ser ut att bli bra i Arvidsjaur efter helgens snöfall. Inbjudan till lägret inom kort i allas mailbox

2007-11-08 @ 13:13:10
Postat av: Anonym

Synd att man missade Palten. Jag tar igen det i kväll då morsan bjuder på denna delikatess.

Kanonerna går för fullt här hemma och det ser ut att bli bra i Arvidsjaur efter helgens snöfall. Inbjudan till lägret inom kort i allas mailbox

2007-11-08 @ 13:13:38
Postat av: tomp

Fan jag vill också på läger och äta palt. Lyxlirare!

2007-11-08 @ 16:41:20
Postat av: wheppa

Se upp för paltkoman!

Hur var det med Skido-arr i Kuusamo?

Kör hårt!

2007-11-09 @ 13:14:35
URL: http://www.langd.se
Postat av: Stefan

Med lite smör så smakade det faktiskt riktigt gôtt!

2007-11-09 @ 16:46:02
Postat av: Nordebo

Wheppa>> Paltschwimen heter det! den är farlig

2007-11-10 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0