Nu är det nära!

Kort rapport. Snart är det öppningscermoni och vår tolk gillar inte om vi kommer lite sent. Hon är hård och bestämd.

Enligt mina beräkningar är det klart med svensk seger i totalen efter dagens race! Frågan är bara om det blir jag eller Påsen. Det avgörs kommande två race. Idag lyckades jag slå påsen med ynka 4 tiondelar, viktigt. Båda var nöjda med loppet men hade en känsla av att det inte gick att åka på. Kanske beror på det täta spårsystemet. JG är tillbaka och presterade idag en elfte plats. Han är taggad för morgondagen. Famous är också laddad för morgondagen och hoppas på mycket smalspår. Kupering kommer han få iaf. 800m på 20 km. Dagens lopp har han lagt bakom sig. Mer info kommer ikväll, hoppas jag.

Rollen

Kommentarer
Postat av: Hammer

Congratz!! Sjukt jämn resultatlista!! kul

2008-03-05 @ 12:46:34
URL: http://indiepop.blogg.se
Postat av: Nordebo

800 höjdmeter är ganska...........mycket

2008-03-05 @ 14:40:54
Postat av: rollen

Nordebo>>Ingenting för mindreåriga:P

2008-03-05 @ 15:44:42
Postat av: Martin

Härligt med säkrad seger!

Har WC-totalt vunnit av svensk herre tidigare? Tveksamt...

Bra kört och lycka till på lången!

2008-03-05 @ 15:53:51
Postat av: Josie posie grosie

Grattis grabbs, bra lopp!

2008-03-05 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0