Skido-läger i Sundsvall, Dag 1

Vi slöt upp på förmiddagen vid lv5 och körde 7x6min klassiska intervaller i backen upp på södra berget. Påsen körde utan hjälm för att imponera på tjejerna. Hammers morfar ställde upp som chaufför.

På eftermiddagen var det dags för löpo. En tuff bana på 15km resp 12km för pojkarna och flickorna. Rejält kuperat och endast fyra gossar tog sig runt herrbanan. Hammer var ensam att krypa under två timmar.

De två norska skido-stjärnorna Hans-Jörgen Kvåle och Lars Moholt är med och sparrar på lägret. Mycket trevliga gutter tycker vi i svenska skido-laget.


Träningshälsningar
Påsen och Hammer

Kommentarer
Postat av: Novalie

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-10 @ 14:22:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0