Känslan

Säsongen närmar sig med stormsteg och det är lägertider som aldrig förr. Snöbristen i Arvidsjaur gjorde att Sture tyvärr fick ställa in sitt läger där, men som tur är finns det snö på andra håll. Det ryktas om att ett knippe seniorer drar till tänndalen, en del andra hänger med på Mora Skidgyms läger i Idre som börjar imorgon. Pratade med Nordebo på telefon nyss som först försökte lura mig med att "mina proffessorsavhandlingar inte blev godkända på sahlgrenska" eller vad det nu var, men det han egentligen ville var att få Hasse-Jögge Kvåles nummer så han kunde köpa lite mat till de stackars utsvultna svenskarna Thomas Carlsson och Martin Hederskog och han själv då. Hur som helst så sa Daniel att det var fina spår i Idre.

Själv sitter jag och deppar lite smått för mig själv eftersom jag är lite smått förkyld, lägger därför med denna film som gick och rullade i montern på O-ringen i somras och blir genast lite friskare:


Över och ut
Carl Magnusson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0