"Du gamla du fria..." som vanligt!

Påsen grejade segern. På årets elva individuella världscuplopp har det blivit nio svenska segrar!
image111
Påsen tar årets tredje individuella seger!

"Idag fick jag äntligen till ett lopp utan misstag" var Påsens kommentar efter loppet. När han gör dessa lopp är han svårstoppad. Dagens bana var som vanligt här i Kazakstan mycket bra, med kluriga vägval och intensiv orientering. För mig var det lite för svårt att ladda om efter lången men jag gjorde ändå ett hyffsat lopp. JG visade att lången bara var en tillfällighet men Famous missade för mycket i början.

Publiken är mycket hängiven och det blir mycket autografskrivande:) I morgon hoppas vi på mer men det är några tuffa lag vi möter...
image112image112
Jiri Bouchal (cze) och JG uppvaktas av autografjägare:P


Rollen

Kommentarer
Postat av: Hammer

Grattis!! Kul!
Fint att JG fortfarande är skrockfull också, men groupie-häng verkar trevligt =)

2008-03-08 @ 12:09:42
URL: http://indiepop.blogg.se
Postat av: Påsen

Dagens segervapen:
Körde i JG:s linne och pannbandet upp och ner:)

2008-03-08 @ 12:41:15
Postat av: tomp

Fan va fint att Påsen levererar igen! Nu tycker jag att ni kan skåpa hem stafetten imorgon av bara farten så jag får fira födelsedagen med att vara med på ett litet totalsegerhörn.

2008-03-08 @ 16:57:38
Postat av: rikard tynell

Jadu granaten, brudarna flockar sig kring storfräsaren, Bra resultat så kommer dom =). Bara å ligga i.

Lycka till på stafettern, se till å vinn så blir Nordebo glad ;).

2008-03-08 @ 18:14:58
URL: http://www.rikardtynell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0