Sju sorters apa!

Vad är bättre än riktigt god mat efter träning? jo, det finns ju en del saker som kanske går före;) Men inte är det mycket. Daniel stod för lunchen så nu var det min tur att fixa middag!

Först till träningen.
Daniel tänkte köra styrka och jag tänkte cykla inne i hallen. När vi kom dit så vandrade jag bort till cyklarna och får då se att nån rackare har låst cyklarna(varför låsa en testcykel???) så bitter får jag gå tillbaka och köra styrka (för andra gången idag). Men vart snabbt på bättre humör efter nytt dipsrekord och en träff med en riktig kirunabo som kläckte ur sig: "jooooo, jag fick väl en 5h/dag i två veckor i alla fall..." och "vi har insett i kiruna att vi aldrig blir nått så vi tävlar i vem som får mest timmar istället...."

Tillbaka till middagen!
Lyckades få till en god och dessutom nyttig middag! Den var så god att jag och ryssen tycker synd om alla som inte får smaka på den så därför tänkte vi ha en liten tävling. Den som kan gissa vilka ingredienser det är i rätten får komma till 93b och avnjuta en 3-rätters middag! (bild på maten längre ner)

Förrätt: Pitepalt
Huvudrätt: Dagens middag
Efterrätt: Hallonpaj m sås

Så nu är det bara att försöka träffa alla rätt och en härlig middag är er!

 

/Toomuch


Kommentarer
Postat av: Jålle

Recept(?): Sju sorters apa?

Nej jag bara skoja, kyckling!

2007-11-13 @ 15:07:48
Postat av: too much

Här ska ni slänga in era gissningar...

2007-11-13 @ 15:49:30
Postat av: Hammer

Jag tror på någon form av gris

2007-11-13 @ 16:22:56
URL: http://indiepop.blogg.se
Postat av: K N

Det är mat från jordens alla hörn..det är sju sorters apa. Nej det är kyckling men vi låtsas för det är imponerande och lite läskigt...Det smakar kyckling. Nej men klart det är apa.

2007-11-13 @ 20:06:48
Postat av: Johanna

Fattar inte vad det är som är så speciellt med den jäkla apan...syns ju att det absolut inte är apa iaf!

2007-11-13 @ 22:26:00
Postat av: Hammer

>>Johanna! är du ap-expert eller?

2007-11-13 @ 22:44:35
URL: http://indiepop.blogg.se
Postat av: C

Det enda som syns är att man ser bra ut naken när man har ätit det!

2007-11-14 @ 08:07:12
Postat av: tomp

Basilika på toppen iaf. Bacon, grön paprika, champinjoner, lök, creme fräs, och tomat i nån form. Blä!

2007-11-14 @ 08:29:10
Postat av: Jimmy

De enda jag kan se på den bilden är att du måste ha gått en kurs i matlagning eller så har mamma Barbro varit på besök...

2007-11-15 @ 09:28:33
Postat av: toomuch

jimmy>>> eller så är jag en talang utöver det vanliga i köket;)

2007-11-19 @ 16:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0